frågor om 2011
Publicerat den

Har 2011 varit bra?
händelse rikt kan man säga
Var det bättre än förra året?
ja det kan man nog säga
Höll du några av dina nyårs löften?
hade inga
Tror du 2012 kommer bli lika bra?
hoppas på ett fantastiskt år
Finns det någonting du ångrar med 2011?
klart
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja
Vilka länder besökte du?
sverige, mexico, turkiet, hållt mig mycket i sverige som omständighet
Har du skrattat?
om jag har!
Har du skämt ut dig?
haha, ja
Haft alla rätt på ett prov?
ja, några stycken
Någonting du aldrig kommer glömma 2011?
Ja, alla minnen med underbara vänner!
Har du förlorat någon kompis detta år?
ja
Har du varit sjuk eller skadat dig?
akuten några gånger pga astman och sånt
De bästa nya människorna du träffade?
hellgryma tjejer och killar har jag fått spendera året med
Har du fått mer en fem nya vänner under året?
ja, helt underbara!
Har du många killkompisar?
ja
Blev du kär i år?
yes.
Har du pussat någon?
ja
Har du varit tillsammans med någon?
ja
Hur har din kärle varit 2011?
händelserik, både possetiv  och negativ
Har någon sagt jag älskar dig till dig?
ja
Har 2011 varit bra?
händelse rikt kan man säga
Var det bättre än förra året?
ja det kan man nog säga
Höll du några av dina nyårs löften?
hade inga
Finns det någonting du ångrar med 2011?
klart
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja
Vilka länder besökte du?
sverige, mexico, turkiet, hållt mig mycket i sverige som omständighet
Har du skrattat?
om jag har!
Har du skämt ut dig?
haha, ja
Haft alla rätt på ett prov?
ja, några stycken
Någonting du aldrig kommer glömma 2011?
Ja, alla minnen med underbara vänner!
Tror du 2012 kommer bli lika bra?
hoppas på ett fantastiskt år
Har du några nyårslöften för 2012?
inte direkt, leva livet?
Har du förlorat någon kompis detta år?
ja
Har du varit sjuk eller skadat dig?
akuten några gånger pga astman och sånt
De bästa nya människorna du träffade?
hellgryma tjejer och killar har jag fått spendera året med
Har du fått mer en fem nya vänner under året?
ja, helt underbara!
Har du många killkompisar?
ja
Blev du kär i år?
yes.
Har du pussat någon?
ja
Har du varit tillsammans med någon?
ja
Hur har din kärle varit 2011?
händelserik, både possetiv  och negativ
Har någon sagt jag älskar dig till dig?
ja






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?