under 2011
Publicerat den

Meter med snö, skoter åkning och gothia cup med underbara brudar!
Drog till mexico i 2 och en halv vecka
Var med underbara vänner, ph1: jag och malin | ph2: jag och emma | ph3: jag och ellen | ph4: jag och jennifer |
Drog även iväg på ännu en cup med laget, warbergsspelen. Underbart, bodde i ett "litet hus" strax utanför, fick även fin besök av en läskig gammal gubbe med hängande tunga och reflexväst.
ph1: fotade min kusin Elisabeth och hennes dotter Kornelia | ph2: jag |
använde min fjärrlösare för nästan första gången ?
ph1: lekte i photoshop | ph2: tårt tävling med klassen efter skolavslutningen | ph3: skolavslutnings "fest" hos ille | ph4: jag | ph5: tog tåget ner till gbg med jennifer och sov hos morbror, bilden tagen i "de flygande" bilarna på liseberg | ph6: jennifer målade en fin teckning |
ph1: homemade fingertattooo | ph2: jag&emelie x2 drog till arenan och kolla ife | ph3: jag i min långklänning(?!) | ph4: jag och fanny fotade | ph6: petter på t-kvällen | ph7: fotade med emelie x2 | ph8: var med jennifer | ph9: var i varberg | ph10: var i Turkiet | ph11: fotade | ph12: ännu en bild på mig och fanny | ph13: jag och jennifer åkte båt med oscar och ramus och elias |
jag (ph2) och jennifer (ph1) fotade

Tog en slumpad bild och sedan insåg att det var en spindel med

Spelade fotboll

Första cupen sedan upphållet, Jököping!

Fotade med min vackra Josefine (till vänster)

ph1: underbara brudarna i Fristad goif innebandy F97/96

ph2: jag och Alice hälsade på tomten







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?