svar på frågestunden del -1
Publicerat den

hur många läsare har du per dag? kan du lägga ut en bild på det
-

vilka är dina 5 närmsta tjejkompisar?
har jätte många underbara tjejkompisar ! vill inte rangordna.

vilka är dina 3 bästa killkompisar?
Johannes Pitkänen, Oscar Grindemark, Jesper Bergvall, Petter Hansson och typ alla killar i klassen osv

kan inte du ta ett kort på hur du bor?
-kan jag fixa :)


kan du ta kort inne i ditt hus?
-jadå:)


vad har du gjort som mest med en kille? svara annars är detta en jävligt dålig frågestund
-haha, räker att jag säger att jag är oskuld :)

vad är det pinsammaste du någonsin har gjort?
-svårt att utse det pinsammaste

har du någon gång funderat på att raka av dig håret?
-aldrig

vad har du för någon mobil?
-går mot strömmen, HTC

skulle du vilja ha en kille just nu ?
-jadå, men jag trivs som singel:)

vilken är den snyggaste killen du har haft?
räknar att jag haft två seriösa förhållanden och då är det helt klart Johannes Pitkänen :)

kan du lägga ut en bild på han?
-

tycker du det är viktigt att vara populär?
-nej verkligen inte.

tycker du om sånna som inte är det ?
-gillar inte människor efter om dom är populära eller inte eller efter vad andra tycker om dom, skaffar min egen uppfattning :)

är du kär?
-nej

så fall, vem ?
-

Hur kommer det sig att du började fota?
-min morfar fd. fotograf för boråstidning så där ifrån kommer väll en del och så kollade jag på andra som fota osv :)

Senaste pojkvännen ?
-senaste killen jag var tillsammans med behöver vi inte gå inte på:)

Är du kär i någon nu ?
-nej

Snyggaste killen ?
-killarna*


vad ska du göra i sommar?
kompisar,sola, bad, kanske utomlands :)

har du något nyårs löfte?
leva livet och ha kul (?)

din bästa vän?
närmaste vännerna* Josefine Jägmark, Emelie Claesson och Emelie Lövqvist

Vem var den senaste killen du var på "g" med?? :)
Johannes Pitkänen






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?